Zadar, 23. listopada 2023. - Učilište Procesor najavljuje diseminacijski događaj za svoj KA1 Erasmus projekt pod nazivom "Improve Your Life," koji će se održati u prostorijama prestižne Zadarske gimnazije Jurja Barakovića, 13. studenog 2023. godine.

Projekt "Improve Your Life" predstavlja izvanrednu priliku za učenike i nastavnike da steknu dragocjeno iskustvo kroz međunarodnu suradnju, učenje i razmjenu znanja. Projekt se usredotočuje na razvoj kompetencija učenika, povećanje mobilnosti i jačanje europskog građanstva.

 

10.06. u prosotrijama ucilista biti ce organizirana validacija znanja engleskog jezika, nakon cega ce se odrzati kratak tecaj engleskog jezika. Krajem mjeseca odabrati ce se kandidati koji ce prisustvovati u tecaju engleskog jezika na Grckom otoku Krfu.

Naši djelatnici Ana Mencl i Nino Mencl pohađati će edukaciju o samoučenju u organizacije učilišta Anatolija.

Edukacija u Barceloni trajala je od 24.04.2023 do 28.04.2023. Edukacija o samoučenju pomoći će našim djelatnicama u svakodnevnom radu sa odraslim polaznicima. Drugačijim pedagoškim pristupom naši će učenici brže usvajati znanja, te će biti spremni na samoučenje kao jednom bitnom aspektu suvremenog učenja i življenja 

Središnje pitanje o tome kako odrasli uče zaokupljalo je pozornost znanstvenika i praktičara od utemeljenja
obrazovanja odraslih kao profesionalnog područja prakse 1920-ih. Nekih osamdeset godina kasnije nemamo jedinstveni odgovor,
niti jednu teoriju ili model učenja odraslih koji objašnjavaju sve što znamo o odraslim učenicima,
različitim kontekstima u kojima se učenje odvija i samom procesu učenja. Ono što imamo je mozaik teorija,
modela i skupova principa i objašnjenja koji, zajedno, čine bazu znanja učenja odraslih. Dva važna djelića
tog mozaika su andragogija i samousmjereno učenje. Ostala poglavlja u ovoj knjizi usredotočena su na neke od
novijih pristupa razumijevanju učenja; svrha ovog poglavlja je ponovno razmotriti dvije temeljne teorije učenja
odraslih s ciljem procjene njihove „održivosti” kao važnih komponenti našeg današnjeg razumijevanja učenja odraslih”
(Sharan B. Merriam)